ПРО НАС
Агенція повного циклу, яка була заснована у 2001 році з міжнародним підходом до якості роботи.
Ми впевнені, що 360° - це не просто данина моді, а й дійсно ефективний принцип побудови
комунікації.
Ми завжди відслідковуємо результати наших проєктів, аналізуємо та робимо висновки на
майбутнє.
НАПРЯМКИ
EVENT MARKTING
STRATEGY
DIGITAL MARKETING
PROMOTION MARKETING
TRADE MARKETING
CREATIVE
НАШІ ПЕРЕВАГИ
ЕКСПЕРТНІСТЬ
Ми – експерти в розумінні споживача, каналів комунікації, механік і не тільки.
Ми маємо величезну експертизу з маркетингу: FMCG, Telecom, банківський сектор та багато інших сфер діяльності.

КОМПЛЕКСНИЙ ПІДХІД
Ми надаємо комплексні послуги в різних напрямках. Таким чином, у наших клієнтів не виникає необхідності звертатися одразу до декількох рекламних агенцій, що суттєво допомагає оптимізувати бюджети та час.


КРЕАТИВНІСТЬ
Спеціалісти, які працюють у нашій агенції, можуть не лише втілити в життя вже існуючі креативні та успішні ідеї, але й розробити їх «з нуля».
КЛЮЧОВІ ЛЮДИ
Більш ніж 18 років досвіду у сфері маркетингу.
Работа з клієнтами: МТС, JTI, Samsung, Sberbank, BIT і т.д.
Юлія Сергійчук
Director
Більш ніж 15 років досвіду у сфері маркетингу.
Більш ніж 520 вдало реалізованих проєктів по всій Україні.
Марина Телега
Client Service Director
НАШІ ПРОЄКТИ
HASBRO
BEYBLADE ТУРНІР
Одним з найяскравіших дитячих заходів став Всеукраїнський турнір BEYBLADE, який відвідало більш ніж 4000 людей з усіх куточків України. Для організації турніру було розроблено: декор, механіку участі в турнірі, реєстрацію, on-line турнірне табло і не тільки.
На локації працювало 25 зон активацій, 8 lounge зон, 8 тренувальних зон, 2 ведучі, дорослі та дитячі активності, 45 команд тренерів та суддів.
За результатами турніру, учасники, які зайняли 2-3 місце, отримали цінні подарунки, а учасник, який опинився на 1-му місці, відвідав Міжнародний турнір BEYBLADE, який відбувся у Франції, в м. Париж.
DTEK
BLUE OCEAN SHIFT: BEYOND COMPETING
В рамках розвитку інтелектуальної освітньої платформи, Академія ДТЕК організувала keynote лекцію всесвітньо відомого спікера. З організацією локації ДТЕКу допомогала агенція Promotion Tecnologies.
Організація івенту полягала у розробці айдентики та конструктивних рішень для всіх зон заходу, технічному забезпеченні, catering, режисерування всіх процесів та етапів заходу.
Захід отримав широке освітлення в ЗМІ.
HASBRO
NERF FEST
Більш ніж 2000 українських школярі отримали можливість тимчасово
забути про початок занять у школі та поринути у світ надлегких та мега-крутих бластерів NERF!
У національному комплексі «Експоцентр України» пройшло свято для любителів нової дитячої та підліткової ігрової субкультури - NERF FEST. На один день локація перетворилася в ігровий майданчик, що мав свою інфраструктуру, де початківці і просунуті Ньорфери перевіряли один одного на швидкість, точність та спритність, особисту винахідливість та командний дух. Цьому сприяла велика кількість яскравих тематичних зон. Основним місцем проведення фестивалю була Nerf Mission Zone – цілих п'ять етапів різноманітних пригод із захоплюючими перешкодами та лабіринтами, які можуть бути виконані тільки справжніми супер-героями! Відважним учасникам довелося проходити через запутане павутиння, барикади із гумових шин, цілити у мішені, кидати гранати у баскетбольне кільце і цілитися та попадати у спеціальні ворота. За кожне завдання учасники отримували бали та мали можливість обміняти їх на подарунки.
Альфа-Банк
КОРПОРАТИВНИЙ ПІКНІК
Перед агенцією стояло завдання провести «під ключ» корпоративний пікнік для «Альфа- Банку» у двох містах України. Гості мали можливість зробити фото на пам'ять у 5-ти різних фотозонах. На вході гостей зустрічали хостеси та видавали велкам-рюкзаки з кепками, банданами, браслетами, інфо- та фудкартами. На локації було організовано 5 зон кейтерингу та 4 lounge-зони для відвідувачів. Розважальна частина проходила на 2-х сценах як з дитячими, так і з дорослими активаціями. Розігрівав гостей виступ балету А6, а також танцювальний майстер-клас. Headliner – український музичний гурт ТНМК.
Альфа-Банк
НОВОРІЧНИЙ КОРПОРАТИВ
Більш ніж 2 000 гостей у 2-х містах України, 12 фотозон та 8 тисяч професійних фотокадрів, 9 зон активностей та 3 лавки подарунків – ось так «Альфа-Банк» зустрічав Новий рік. Агенція Promotion Technologies організувала все: від розробки концепції, програми активностей та підбору персоналу до підготовки номерів, конкурсної програми та домовленостей із зірковими гостями. На столичній локації Stereo Plaza хедлайнером вечора стала епатажна Оля Полякова, а у Чернігові гостей заряджав на рокову хвилю бенд the Hardkiss, а також кавер група CARTE BLANCHE. Як результат – оцінка 4,5 балів (чого раніше не було) за результатами внутрішнього опитування співробітників щодо якості організації та наповнення заходу.
Vodafone
3G UNLIM QUEST
З метою підвищення знання бренду щодо тарифу 3G Unlim у Харкові та Дніпрі було організовано Vodafone 3G Unlim quest для блогерів та мешканців міста. Локації було забрендовано за допомогою червоних пуфів, прапорів та консольних парасоль. Хостес роздавали гелеві кульки Vodafone, аніматори у костюмах гвардійців працювали біля брендованої телефонної будки. За результатами проведення заходу продажі Vodafone у
найближчих точках реалізації збільшились у 2 рази, а всі учасники отримали велике задоволення.
Mondelēz
ЧАРІВНИЙ СВІТ
Milka Choco Bakery
Печиво «Milka Sensation» смачніше, якщо його розігріти 1 хвилину у мікрохвильовій печі на потужності 800 Вт. Саме це і було продемонстровано и запропоновано споживачам для дегустації. Під час розігріву печива у мікрохвильовій печі на стенді грала музика, і фігурки на верхній частині стенду оживали. Можливість скоштувати печиво отримали відвідувачі одразу декількох продуктових мереж України.
Mondelēz
BARNI
НАПИШЕМО КАЗКУ РАЗОМ
Національне промо може містити також і творчість його учасників. Так, агенція Promotion Technologies допомогла Mondelez з організацією національного промо. Механіка передбачала необхідність придбати акційну упаковку "Барні" та продовжити початок казки, написаної на цій упаковці. Учасники могли не обмежувати себе в тому, як продовжити казку: намалювати або написати, чи обидва варіанти. Отриманий результат своєї творчості необхідно було викласти з #казкаБарні в Instagram, зібрати найбільшу кількість Like та отримати за це цінні подарунки.
НАШІ КЛІЄНТИ
Надішліть нам повідомлення, і ми з вами зв'яжемось!
Made on
Tilda